.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسي در همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي کشور
دکتر نياز دانشگاه ساري را احيا نمود
نماينده ولي فقيه در مازندران گفت : ايجاد رشته هاي دكتراي تخصصي و حرفه اي و كارشناسي ارشد و ساخت بيش از 50 هزار متر مربع فضاي آموزشي و پژوهشي در طي 5 سال گذشته بخشي از تلاش ايشان است و در حقيقت دكتر نيازآذري اين دانشگاه را احيا نمود كه من از اين فرصت استفاده نموده و از ايشان تشكر مي كنم .
دکتر نياز دانشگاه ساري را احيا نمود

آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري كه در همایش سراسري معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي کشور در مجتمع آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي ساری سخن مي گفت با اشاره به جايگاه رفيع علم و دانش ، خطاب به معاونين آموزشي گفت : شغل و مسئوليت شما افتخارآفرين است چرا كه شما با نور و علم سر و كار داريد و مبدا همه تحولات دانشگاه است و اين دانشگاه است كه فكر را عوض مي كند و انقلاب ايجاد مي كند.

به گزارش شمال نيوز ، وي تاكيد كرد: شما با سرمايه ارزشمندي مانند فكر سر و كار داريد و به همين دليل مسئوليت شما بسيار سنگين است و آينده نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز به همت بلند و تلاش شما وابسته است و ثواب اين كار ارزشمند است كه العلما باقون
امام جمعه مركز مازندران مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي را  مجموعه اي  مقدس خواند و تاكيد كرد: كار شما بسيار مهم است و اميدوارم از فرصت ها استفاده كنيد و در جهت اسلامي كردن دانشگاه و پرورش انسانهايي شايسته برنامه ريزي نمائيد و  در جهاد علمي و جهاد با جهل همه شما موفق باشيد.
آيت الله طبرسي افزود : اقتصاد و فرهنگ و سياست كشور محصول  مراكز دانشگاهي هستند و قدردان اين نعمت بزرگ باشيد كه در ميان اين همه شغل ها و مسئوليت ها در سنگر علم و دانش خدمت مي كنيد . شرف علم هم به موضوع آن بر مي گردد اگر اين موضوع الهي باشد و نور ايمان و توحيد بر آن بتابد ارزش آن دو چندان است.
امام جمعه ساري با اشاره به اينكه استان مازندران استان دانشگاهي است  گفت : حضور 8 هزار روحاني مازندراني و وجود شخصيتهايي چون آيت الله حسن زاده آملي و آيت الله جوادي آملي و حضور بيش از 200 هزار دانشجوي در حال تحصيل اين فرصت را در اختيار مازندران قرار داد تا ميزبان شما شخصيتهاي علمي باشد.
وي تصريح نمود : همه بايد همت كنيم دانشگاه را اسلامي كنيم تا همه موضوعات و كتب و دروسش اسلامي شود  امثال دكتربلندي ها در اين كشور هستند تا كشور را بلند آوازه كنند و ما بايد دانشگاه را صد درصد اسلامي كنيم و به جهان معرفي كنيم.
آيت الله طبرسي در پايان مدير دانشگاه آزاد اسلامي ساري را فردي فعال ، مدير و كوشا خواند و به خاطر توسعه اين واحد دانشگاهي از وي تقدير و تشكر نمود و گفت :  ايجاد رشته هاي دكتراي تخصصي و حرفه اي و كارشناسي ارشد و ساخت بيش از 50 هزار متر مربع فضاي آموزشي و پژوهشي در طي 5 سال گذشته بخشي از تلاش ايشان است و در حقيقت دكتر نيازآذري اين دانشگاه را احيا نمود كه من از اين فرصت استفاده نموده و از ايشان تشكر مي كنم .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 شهريور 1391
درود بر نیاز بی نیاز.خدا قوت مومن افتخار وطن
نا شناس 19 شهريور 1391
انشالله که این حرف ها برای رضای خدا گفته شده
نا شناس 19 شهريور 1391
متاسفم برای دانشگاهی که نیاز احیاکننده آن باشد
h 20 شهريور 1391
از جيب خودش كه هزينه نكرد از بيت المال برداشت.
ديگه لزومي نداره اينقدر ازش تشكر كني آقاي بوقققققققققققققققققققق
20 شهريور 1391
این تشکر بوی خدا حافظی میدهد(مراسم تلیف رئیس جمهور وهم زمان مهمانی در ییلاق شیخ موسی اینا نشانه و بوی الرحمان وغزل خدا حافظیه)
نا شناس 20 شهريور 1391
برادر من چرا کفر میگی نیاز بی نیاز یعنی چی. چقدر بعضی ها خوار هستند.
نا شناس 20 شهريور 1391
انشاالله روزی شاهدموفقیت استان خودمون بامدیریت دکترنیاز باشیم .به خدا بی نظیره .سایر مسولین ببیند ویادبگیرند
داداشی 20 شهريور 1391
به این مدیر توانمندخدا قوت می گویم امید واریم دیگر مدیران اجرایی مثل ایشان پرتلاش با بر نامه وپیگیر باشند
نا شناس 20 شهريور 1391
افتخار می کنیم چنین مدیر بالیاقتی در راس دانشگاه آزاد اسلامی ساری خدمت می نماید. از طرف کارکنان دانشگاه
قائم شهری 21 شهريور 1391
عوضش باقرزاده دانشگاه قائم شهر راداغون کرد.دکتر دانشجو چرا این دست و اون دست می کنی ؟
نا شناس 21 شهريور 1391
آخرش هم یک بابلی باید ساری را بسازد. احسنت
نا شناس 21 شهريور 1391
دانشگاه آزاد بابل رو هم حاج آقا قلی پور احیا کرده ولی امام جمعه ما دوست داره همه مدیران از نزدیکانش باشند یکی رو با چنگ و دندان نماینده کرد دیگری رو رئیس دانشگاه
حسین 22 شهريور 1391
سلام خسته نباشید مدیر سایت شمال نیوز
احسن بر دکتر نیاز واقعا مدیر خوبیه
کاری به جناح بازی و حزب ندارم انصافا داره کار میکنه
اون آقایی که میگه مگه از جیب باباش میده باید اینو بدونه بره دنبال اونایی که از بیت المال دارن واسه خودشون کیسه میدوزن و اصلا کار نمیکنن و فقط صف اول نماز جماعت میشینن و شعار میدن
خدانابود کنه هرچی ریاکار رو
نا شناس 22 شهريور 1391
از آيت الله طبرسي خواهش می کنیم که به داد دانشکده منابع طبیعی ساری برسد که در حال تخلیه این مرکز علمی دولتی با 40سال سابقه به خوابگاه متروکه هستند. خدا لعنت کند کسانی را که با اهدافی شوم در حال ویران کردن قدیمی ترین مرکز آموزش عالی در استان مازندران هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.